فایل پروژه فایل پروژه

اطلاعیه فروشگاه

کاربران گرامی سلام .افتخار می کنیم که ما را انتخاب کرده اید، تمـاس با مــا:supprozhe@gmail.com تلگرام ما:09118832005 تمام محصولات بصورت فایل Word یا فرمت های قابل ویرایش دیگرمیباشد و بطور دقیق و استاندارد ویرایش و تنظیم شده است. دکمه خرید هر محصول در پایین صفحه توضیحات آن می باشد. در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

ترجمه انگلیسی به فارسی مقاله تجزیه و تحلیل تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری: اثرات واسطه عوامل سازمانی

ترجمه انگلیسی به فارسی مقاله تجزیه و تحلیل تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری: اثرات واسطه عوامل سازمانی

این تحقیق ترجمه انگلیسی به فارسی مقاله بصورت Word و با موضوع تجزیه و تحلیل تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریاثرات واسطه عوامل سازمانی (Analyzing the impact of knowledge management on CRM success: The mediating effects of organizational factors) انجام گرفته است. تحقیق برای رشته مدیریت مناسب است فایل دریافتی شامل اصل مقاله بصورت PDF و در 8 برگه و ترجمه پارسی به انگلیسی روان و استاندارد در 20 برگه و در فرمت ورد Word و قابل ویرایش است. می توانید این ترجمه کامل و مفید را از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

چكيده پارسی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای CRM است. با بررسی مقالات، ما دریافتیم بسیاری از مطالعات به تجزیه و تحلیل نقش حیاتی ایفا شده توسط طرح های KM به عنوان عوامل تعیین کننده موفقیت  CRM پرداخته اند. علاوه بر این، ما دربافتیم مطالعات متنوعی نشان می دهد که در زمان اجرای این استراتژی نرخ بالایی از شکست وجود دارد، به طوری که هنوز هم هیچ چارچوب مفهومی یکپارچه ای برای هدایت شرکت ها جهت اجرای موفقیت آمیز آن وجود ندارد. در این مقاله، با استفاده از داده های 153 هتل اسپانیایی، روابط بین KM وموفقیتCRM را با استفاده از مدل معادلات ساختاری بررسی می کنیم. ایده اصلی این است که داشتن قابلیت های مدیریت دانش برای موفقیتCRM  کافی نیست، بلکه عوامل دیگری نیز وجود دارد که می توان در نظر گرفت. در واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیتCRM تاثیر گذار هستند و به نظر می رسد آنها واسطه تاثیر گذاری عوامل دیگر (قابلیت هایKM / فن آوری / عوامل مشتری گرایی) در موفقیت CRM (در قوانین و مقررات مالی و بازاریابی) می‌باشند.

کلید واژه ها:

مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدل موفقیت، فن آوری / سازمانی / مشتری، عوامل گرایش

a b s t r a c t
Customer relationship management (CRM) and knowledge management (KM) have become key strategic tool for all companies, especially in the current competitive environment. Moreover, customer knowledge is an important issue for CRM implementation. Reviewing the literature, we found many studies that analyze the crucial role played by KM initiatives as determinants of the success of CRM. Moreover, we found also diverse studies that show high rates of failure when implementing that strategy, so there is still no integrated conceptual framework to guide companies to their successful implementation. In this paper, with data of 153 Spanish hotels, we examine the relationships betweenKMand CRM success using a structural equation model. The main contribution is that having knowledge management capabilities is not sufficient for the success of CRM, but there are other factors to consider. In particular, organizational factors indeed impactCRMsuccess and they appear to be intermediaries of the impact of other factors(KM capabilities/technological/customer orientation factors) in the success ofCRM(in financial and marketing terms).

فهرست

چکیده 1

1- مقدمه. 2

2- زمینه های تئوری.. 3

2-1- مروری بر CRM... 3

2-2- CRM  و KM... 4

2-3- عوامل موثر بر موفقیت CRM... 5

2-3-1- قابلیت های KM و موفقیت CRM... 5

2-3-2- متغیرهای سازمانی و موفقیت CRM... 6

2-3-3- تکنولوژی و موفقیتCRM... 7

2-3-4- مشتری مداری و موفقیت CRM... 7

2-3-5- تجربه CRM و موفقیت CRM... 7

2-3-6- موفقیت CRM : نتایج حاصل از پیاده سازی CRM... 8

3- روش تحقیق.. 8

3-1- روش شناسی.. 8

3-2- مقیاس اندازه گیری.. 9

3-3- تجزیه و تحلیل اعتبار، قابلیت اطمینان، و ابعاد مقیاس اندازه گیری.. 10

3-4- آزمایش مدل ساختاری.. 13

4- تجزیه و تحلیل نتایج. 14

5- نتیجه گیری.. 15

6- محدودیت ها و خطوط پژوهشی آینده 16

منابع: 17



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,352 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 9,280 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
CRMT_939546_9450.zip462.5k





دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از کارت امتیازی متوازن

دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از کارت امتیازی متوازن این مقاله بصورت Word و با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از کارت امتیازی متوازن انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 19 برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چكيده مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM یکی از استراتژی های مهم و اساسی کسب و کار در هزاره جدید است. CRM یکی از اصول ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,600 تومان 4,140 تومان 10% تخفیف

‌‌‌دانلود مقاله متدولوژی‌ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 ‌‌‌دانلود مقاله متدولوژی‌ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این مقاله بصورت Word و با موضوع متدولوژی‌ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 23  برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چكيده بـدون‌ تـردید‌ در جـو رقابتی و محیط نا آرام امروزی که سازمانها در آن قرار دارند و دائما گوی‌ سبقت‌ را ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,680 تومان 5,112 تومان 10% تخفیف

دانلود مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری این مقاله بصورت Word و با موضوع بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری  انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 12 برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چكيده دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می‏شود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امرو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف

دانلود مقاله توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دانلود مقاله توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این مقاله بصورت Word و با موضوع توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 26 برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چكيده سیستم‌های مـدیریت ارتباط‌ با‌ مشتری (CRM) عـلیرغم تـوجه زیادی که در طی سال‌های اخیر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,680 تومان 5,112 تومان 10% تخفیف

دانلود مقاله ‌‌‌پیـاده‌سازی‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مقاله  ‌‌‌پیـاده‌سازی‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری این مقاله بصورت Word و با موضوع پیـاده‌سازی‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری  انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 21 برگه  می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری،راهبرد کسب و کار برای مدیریت روابط متقابل با مشتریان به‌ منظور بهینه کرد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,680 تومان 5,112 تومان 10% تخفیف