فروشگاه فایل 20 پروژه

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه مهم: تمام فایل ها و محصولات این فروشگاه را در فروشگاه دوم ما با قیمت ارزانتر دانلود کنید، فروشگاه فایل 20 پروژه: http://20prozhe.ir/

دانلود مقاله توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دانلود مقاله توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

این مقاله بصورت Word و با موضوع توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات  مناسب است و در 26 برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

چكيده

سیستم‌های مـدیریت ارتباط‌ با‌ مشتری (CRM) عـلیرغم تـوجه زیادی که در طی سال‌های اخیر به خود جلب نموده‌اند و اهمیتی که در ساختارهای مبتنی بر فناوی اطلاعات دارند از نظر طراحی و پیاده‌سازی وضعیتی نابسامان، دلبخواه و غیر‌ سیستماتیک دارند و به همین دلیل‌ بکارگیری مـوثر این فناوی با مشکلات زیادی مواجه است.ما در این مقاله، ادبیات موضوعی‌ در زمینه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را مرور کرده‌ و مدل‌ جدیدی را برای‌ طراحی مفهومی سیستم CRM ارایه می‌کنیم.مدل مـا اگـرچه از خصوصیات مشترک مدل‌های‌ مطرح استفاده می‌کند ولی مراحل طراحی یک سیستم را بصورت سیستماتیک نشان خواهد داد‌.این‌ مدل نقطه شروع خوبی را برای سازمان‌های پیشرویی که بدنبال طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت ارتباط بـا مـشتری هستند ارائه می کند.

کلیدواژه:

مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت الکترونیکی، طراحی‌ مفهومی‌، معماری فناوری، معماری‌ فرآیند

فهرست مطالب

مقدمه

1- چیستی مدیریت ارتباط با مـشتری

2- روند شکل‌گیری CRM

3- مفاهیم پایه در CRM

4- بررسی مدل‌های مفهومی طراحی سـیستم مـدیریت‌ ارتباط‌ با مشتری

4-1. مدل مفهومی طراحی شماره 1

4-2. مـدل‌ مفهومی‌ طراحی شماره 2

4-3. مدل مفهومی طراحی شـماره 3

4-4. مدل مفهومی طراحی شماره 4

4-5. مدل مفهومی طراحی شماره 5

4-6. مدل مفهومی طراحی شماره 6

5- ارائه یک‌ مدل‌ مفهومی جدید در طراحی CRM

نتیجه‌گیری

فهرست شکل ها

شکل 1- روند تحول به سیستم‌های ارتباط با مشتری

شکل 2-بازاریابی مدیریت ارتـباط بـا مشتری

شکل 3- فناوری‌های CRM

شکل‌ 4- وظایف‌ و فرایندهای CRM در راستای تحقق اهداف CRM

شکل 5-مدل مفهومی تعالی CRM شرکت‌های برتر

شکل 6-مدل‌ مفهومی گارتنر

شکل 7-مدل مفهومی استراتژی CRM

شـکل 8-مدل مفهومی (2003 GL)CRM

شکل 9-مدل مفهومی گـروه M.Polo سـال 2002

شکل 10- مدل مفهومی HDB

شکل 11. شالوده سلسله‌ مراتبی‌ در طراحی مدل CRM (مدل مفهومی‌ پیشنهادی)



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,012 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 6,680 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mdf017htm315421_934970_5080.zip2.6 MB





دانلود مقاله ‌‌‌پیـاده‌سازی‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مقاله  ‌‌‌پیـاده‌سازی‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری این مقاله بصورت Word و با موضوع پیـاده‌سازی‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری  انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 21 برگه  می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری،راهبرد کسب و کار برای مدیریت روابط متقابل با مشتریان به‌ منظور بهینه کرد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,680 تومان 6,012 تومان 10% تخفیف

دانلود پاورپوینت مرگ مدیریت مدرن (خلاصه کتاب)

دانلود پاورپوینت مرگ مدیریت مدرن (خلاصه کتاب) این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع مرگ مدیریت مدرن (خلاصه کتاب)  می باشد. برای رشته مدیریت مناسب است و در 73 اسلاید کامل می باشد. پاورپوینت شامل خلاصه ای کامل و با کیفیت خیلی بالا از کتاب مرگ مدیریت مدرن جو آلن  می باشد، در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوینت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. لازم به توضیح ا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,680 تومان 12,046 تومان 5% تخفیف

دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی) DMS

دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی) DMS این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع سیستم مدیریت اسناد (الکترونیکی) DMS  می باشد. برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 30 اسلاید کامل می باشد. در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوینت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. لازم به توضیح است که فونت های بکار رفته را نیز به همراه فایل دانلود خواهید کرد. فهرست اسلایدها ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,880 تومان 7,092 تومان 10% تخفیف

دانلود پاورپوینت مهارت های کوانتومی متبلور کننده دانش ضمنی بشری

دانلود پاورپوینت مهارت های کوانتومی متبلور کننده دانش ضمنی بشری این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع مهارت های کوانتومی متبلور کننده دانش ضمنی بشری  می باشد. برای رشته مدیریت مناسب است و در 25 اسلاید کامل می باشد. در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوینت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. لازم به توضیح است که فونت های بکار رفته را نیز به همراه فایل دانلود خواهید کرد. فهرست اسلایدها بيان مسئله ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,680 تومان 6,012 تومان 10% تخفیف

دانلود پاورپوینت مدل مهارت های كوانتومی در مدیریت

دانلود پاورپوینت مدل مهارت های كوانتومی در مدیریت این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع مدل مهارت های كوانتومی در مدیریت  می باشد. برای رشته مدیریت مناسب است و در 14 اسلاید کامل می باشد. در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوینت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. لازم به توضیح است که فونت های بکار رفته را نیز به همراه فایل دانلود خواهید کرد. فهرست اسلایدها مقدمه مدیریت کوانتومی م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,500 تومان 10% تخفیف

دانلود مقاله بررسی پارادايم كوانتومي در علم مديريت

دانلود مقاله بررسی پارادايم كوانتومي در علم مديريت این مقاله بصورت Word و با موضوع بررسی پارادايم كوانتومي در علم مديريت  انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 28 برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چكيده در قرن بيست و يكم تعامل ميان رشته هاي علمي مختلف بر تلاش در جهت باز تعريف رويكردها و مدل هاي ذهني متمركـز گرديـده است. پيشرفت هاي بز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,880 تومان 7,092 تومان 10% تخفیف

دانلود مقاله بررسی مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

دانلود مقاله بررسی مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) این مقاله بصورت Word و با موضوع بررسی مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات   مناسب است و در 27 برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چکیده مقاله بی شک می توان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان هـا  مشتریان آن ها هستند . مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,200 تومان 5,580 تومان 10% تخفیف