فایل پروژه فایل پروژه

اطلاعیه فروشگاه

کاربران گرامی سلام .افتخار می کنیم که ما را انتخاب کرده اید، تمـاس با مــا:supprozhe@gmail.com تلگرام ما:09118832005 تمام محصولات بصورت فایل Word یا فرمت های قابل ویرایش دیگرمیباشد و بطور دقیق و استاندارد ویرایش و تنظیم شده است. دکمه خرید هر محصول در پایین صفحه توضیحات آن می باشد. در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

دانلود پروژه میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

دانلود پروژه میزان نگرش  مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

پروژه میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها پژوهش کامل در زمینه مدیریت می باشد و در 4 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 94 صفحه برای رشته مدیریت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.

مقدمه

پيچيدگيهاي سازمانهاي امروزي تشريح آنان را تاحدودي دشوار کرده است.افزايش تلاطم هاي محيطي، فضاي تغيير وتحول دگرگوني وعدم اطمينان رافراهم آورده است و سازمانها را به توانائيهاي جديدوطرحي نودرافكندن مي خواند(1). هم اكنون براي بهره جويي ازتغييرات محيط پوياي جهان مديريت باتمام قدرت پاي به عرصه حيات گذارده وبراي پاسخ به چالشهاي محيطي وغيرمحيطي به جستجوي شيوه هاي نووجديد پرداخته است (2). يكي ازتحولات عمده واساسي كه در مديريت شكل گرفته تحول در نگرش به سازمان است(3). تاقبل ازچنددهه پيش تصورمي شد كه سازمان ها ابزارهاي عقلايي براي ايجاد هماهنگي وكنترل افراد درتحقق اهداف بوده كه داراي سطوح عمودي ازبخشها ، قسمتها وواحدها مي باشد كه مبتني برروابطي ازقدرت هستند؛اما توجهي كه امروزه مديران ما نسبت به مسائل انساني وپيشرفت درسايه رضايت كاركنان ومشتريان ابراز مي دارندهمگي نشانگر يك حركت بزرگ درراستاي استقرارفرهنگ كيفيت درسازمانهاست(4). استقرارفرهنگ كيفيت خود از انتخاب آگاهانه يك فلسفه مديريتي مناسب با شرايط سازمان شروع مي شود.تنها انتخابي درست وتؤام با باور ميتواند انرژي لازم را براي جهت گيريهاي جديد سازمان آزاد کند(5).

مديريت كيفيت جامع يا مديريت كيفيت فراگير (تي . كيو .ام)ازجمله اين روشها براي ارتقاي كيفيت محصولات وخدمات در سازمانهاي توليدي وخدماتي است. مديريت كيفيت جامع بهبودي درروشهاي سنتي انجام كار و فني اثبات شده براي تضمين كيفيت محصولات وخدمات وكاهش هزينه هاي زائد محسوب مي شود(6). اين رويكرد با داشتن اركان فلسفي واصول ساده وقابل درك و فراهم کردن يك بستر طبيعي شايد از بهترين گزينه ها در پيش روي مديران باشد(5). سه ركن مهم فلسفه مديريت كيفيت جامع يعني مشتري محوري ،فرايندگرايي وارتقاي مستمرفرايندها هم درراس وهم درقاعده سازمانهاقابل درك واجرا است(5 ).اين شيوه جديد مديريتي دربيمارستانهاي كشورما با توجه به گستردگي خدمات بهداشتي درماني دربخش سلامتو افزايش بي سابقه هزينه اين خدمات و به خصوص بالارفتن انتظارات و خواستهاي مشتريان اين سازمانها براي دريافت خدماتي هرچه مطلوبتر و با قيمتي مناسبتر مي تواند چاره ساز بسياري ازمشكلات موجود باشد.

فهرست مطالب
فصل اول، مقدمه
1-1- مقدمه. 2
1-2- بيان مسأله. 3
1-3- تعريفمفاهيم و واژه ها7
1-3-1- مديريت كيفيت جامع (تي.كيو.ام)7
1-3-2- كيفيت... 7
1-3-3- بيمارستان هاي آموزشي.. 8
1-3-4- مشتري.. 8
فصل دوم ، تاريخچه كيفيت
2-1- مقدمه. 12
2-2- فلسفه مديريت كيفيت جامع.. 14
2-3- فلسفه دكتر دمينگ... 15
2-4- فلسفه كرازبي.. 18
2-5- تعاريف بنيادي در مدیریت کیفیت جامع.. 20
2-6- مديريت كيفيت جامع.. 21
2-7- اصول اساسي در مدیریت کیفیت جامع.. 22
2-8- الزامات اجرایی مدیریت کیفیت جامع.. 27
2-9- بيمارستان.. 29
2-10- مفهوم كيفيت خدمات بهداشتي ودرماني.. 31
2-11- ابعاد کیفیت در بهداشت ودرمان.. 32
2-12- اصول کیفی مراقبت های بهداشتی درمانی.. 33
2-13- عوامل مؤثر بركيفيت خدمات بيمارستان.. 34
2-13-1- كاركنان بيمارستان.. 34
2-13-2- تسهيلات فيزيكي و تجهيزات.. 34
2-13-3- تسهيلات باليني و خدماتي.. 34
2-13-4- بار كاري بيمارستان.. 35
2-13-5- استفاده‌ بهينه از تخت هاي بيمارستان.. 35
2-13-6- مديريت بيمارستان.. 35
2-14- ارزيابي كيفيت خدمات بيمارستاني.. 36
2-15- شاخص هاي بيمارستاني.. 36
2-16- تضمين كيفيت جامع در بيمارستان.. 36
2-17- شرایط اجرای مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها37
فصل سوم ، مروري بر مطالعات انجام شده
3-1- مقدمه. 40
3-2- مطالعات در جهان.. 40
3-3- مطالعات در ایران.. 43
3-4- تجربه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی.. 45
3-5- نوع وروش مطالعه. 47
3-6- جامعه مورد مطالعه. 47
3-7- روش هاي برآورد حجم نمونه. 48
3-8- روش گردآوري داده ها49
3-9- ابزار گردآوری داده ها50
3-10- روایی و پایایی ابزار سنجش.... 51
3-11- روش تجزیه تحلیل داده های آماری.. 52
فصل چهارم ، ملاحظات اخلاقی
4-1- مقدمه. 55
4-2- تحلیل متغیرهای جمعیت شناختی.. 55
4-3- ارزیابی وضعیت موجود. 67
4-4- بحث ونتیجه گیری.. 69
4-5- نتیجه گیری.. 79
4-6- محدوديت هاي پژوهش.... 80
منابع.. 83
فهرست جدول ها
جدول شماره3-1- توزیع فراوانی جامعه و نمونه آماری.. 48
جدول شماره 3-2- مولفه های اصلی وسوال های مربوطه. 51
جدول شماره3-3- مقاديرآلفاي كرونباخ براي پرسشنامه ومولفه های آنها52
جدول شماره 4-1- جنسیت نمونه مورد مطالعه. 55
جدول شماره 4-2- وضعیت تاهل نمونه مورد مطالعه. 55
جدول شماره 4-3- وضعیت استخدامی نمونه مورد مطالعه. 55
جدول شماره 4-4- سن نمونه مورد مطالعه. 56
جدول شماره 4-5- سنوات خدمت نمونه مورد مطالعه. 56
جدول شماره 4-6- سطح تحصیلات نمونه مورد مطالعه. 57
جدول شماره4-7- گروه شغلی نمونه مورد مطالعه. 57
جدول شماره4-8- بیمارستان محل خدمت نمونه مورد مطالعه. 57
جدول شماره 4-9- توزیع فراوانی پاسخ سوالات نگرش افراد مورد مطالعه در مورد اجرای TQM در بیمارستان محل خدمت آن ها58
جدول شماره 4-10- توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سوالات مربوط به وضعیت آموزش در بیمارستان های مورد مطالعه از نظرافراد نمونه. 59
جدول شماره 4-11- توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سوالات مربوط به وضعیت تعهد مدیران ارشد در بیمارستان های مورد مطالعه از نظر افراد نمونه. 61
جدول شماره 4-12- توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سوالات مربوط به وضعیت مشارکت عمومی کارکنان در بیمارستان های مورد مطالعه از نظرافراد نمونه. 62
جدول شماره 4-13- توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سوالات مربوط به وضعیت خلاقیت ونوآوری در بیمارستان های مورد مطالعه از نظر افراد نمونه. 63
جدول شماره 4-14- توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سوالات مربوط به وضعیت ارزیابی در بیمارستان های مورد مطالعه از نظرافراد نمونه. 64
جدول شماره 4-15- توزیع فراوانی پاسخ های داده شده به سوالات مربوط به وضعیت کلی زمینه های تحقق (TQM) در بیمارستان های مورد مطالعه از نظرافراد نمونه. 65
جدول شماره 4-16- جدول آزمون t تک نمونه ای برای ارزیابی ابعاد تحقق TQM در بیمارستان های مورد مطالعه از نظر افراد نمونه. 68


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,540 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,600 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
M-N_749082_2055.zip294.6k





دانلود پروژه مدیریت آموزش کارکنان

دانلود پروژه مدیریت آموزش کارکنان پروژه مدیریت آموزش کارکنان  پژوهش کامل در زمینه مدیریت می باشد و در 4 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید. پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 82 صفحه برای رشته مدیریت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کام ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,400 تومان 8,460 تومان 10% تخفیف