حراج تخفیف 20 درصدی فایل تخفیف 20 درصدی

اطلاعیه فروشگاه

کاربران گرامی سلام .افتخار می کنیم که ما را انتخاب کرده اید، تمـاس با مــا:supprozhe@gmail.com تلگرام ما:09118832005 تمام محصولات بصورت فایل Word یا فرمت های قابل ویرایش دیگرمیباشد و بطور دقیق و استاندارد ویرایش و تنظیم شده است. دکمه خرید هر محصول در پایین صفحه توضیحات آن می باشد. در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در 5 فصل کامل و با متن ساده و روان به تحقیق در مورد CRM میپردازد.شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و مقایسه کیفیت محصول نمونه رایگان آن را از لینک زیر دانلود کرده و سپس اقدام به خرید فرمایید.برای خرید پایان نامه به پایین همین صفحه بروید.

دانلود نمونه رایگانشناسنامه محصول

چکیده

رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارايه ارزش بالاتر به مشتري است را توسعه داده‌اند .

سازمان ها و تشخيص داده اند كه مشتريان مهم ترين داراييشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتي سودمند و متقابل ونيز فرصت هايي كه نياز به مديريت دارد، مي نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری می پردازد . با اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها قادر خواهند بود با هزینه کمتر به سه وظیفه فوق بپردازند . این کار در عصر جهانی سازی و در زمانی که یک سازمان ممکن است میلیونها مشتری داشته باشد بدون به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات امکانپذیر نخواهد بود . فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی CRM است تا به وسیله آن سازمانها بتوانند با تک تک مشتریان به گونه ای ارتباط داشته که گویی آن مشتری تنها مشتری سازمان است.

دررقابت شدید عرصه بانکداری بانکی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریانش را با توجه به آرمانهای CRMکه همانا پیشروی در ارضا نیازهای مشتریان است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.امروزه سازمانهایی موفق هستند و میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند که بتوانند مشتریان وفادار بیشتری راجذب وحفظ نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول ، مقدمه

1-1- مقدمه. 2

1-2- مروری بر پیشینه تحقیق،تاریخچه تفکر و ایده CRM... 2

1-3 - مسأله اصلي تحقيق.. 5

بازرگانی قرار گیرد. 5

1-4- تشريح و بيان موضوع. 6

1-5- ضرورت انجام تحقيق.. 6

1-6- مدل تحقیق (ارتباط متغیرها به صورت تصویری( 7

1-7- اهداف تحقيق.. 7

همچنین سعی بر آن شده تعریف و نگرش کاملی برای موضوع مدیریت ارتباط با مشتری ارایه گردد و تا جای ممکن مباحث مرتبط با CRM بیان و توضیح داده شود. 7

1-8 - قلمرو انجام تحقيق.. 7

1-9- تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي.. 8

1-10 - ساختار تحقیق.. 9

فصل دوم ، ادبیات موضوع

2-1- مقدمه. 11

2-2 -تعاريف CRM... 11

2-3- دستاوردهای کلی CRM... 13

2-4- موضوعات مورد بحث در CRM... 14

2-4-1- موضوعات مورد بحث در (Relationship) 14

2-5- بهبود بخشیدن خدمت رسانی به مشتری.. 14

2-5-1- بهبود ارتباط با مشتری.. 15

2-5-2- عملكرد فنی.. 16

2-5-3- فروش مکانيزه 16

2-5-4- بازاريابي مکانيزه 16

2-5-5- استراتژي فروش.... 17

2-5-6- خدمات مشتريان.. 17

2-6- نتیجه گیری.. 17

فصل سوم ، مديريت ارتباط با مشتري(CRM)

3-1- مقدمه. 19

3-2- تاريخچه CRM... 20

3-3- مديريت ارتباط با مشتري.. 21

3-4- مراحل ارائه خدمت ، مديريت ارتباط با مشتري.. 23

3-4-1- پياده سازي و بكارگيري مديريت ارتباط با مشتري.. 23

3-4-2- انواع مشتريان.. 24

3-4-3- ضرورت به كارگيري CRM... 24

3-4-4- مزاياي استفاده از سيستم CRM... 24

3-4-5- انواع فناوري CRM... 25

3-4-6- مراحل اجراي CRM... 26

3-5- كار تيمي.. 26

3-6-رهبري.. 28

3-6- نتیجه گیری.. 28

فصل چهارم ، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری

4-1- مقدمه. 30

4-2- تعریف استراتژی.. 31

4-2-1- تدوین استراتژی تکنولوژی.. 32

4-2-2- مدیریت استراتژی تکنولوژی.. 33

4-2-3- مسیر حرکت استراتژی.. 33

4-3- مراحل استراتژی CRM... 34

4-3-1- شروع برنامه، ایجاد گروه راهبری و تیم های کاری و برگزاری جلسات شروع کار 34

4-3-2- تهیه فهرست توانمندی ها 34

4-3-3- ارزیابی توانمندی ها 34

4-3-4- شناسایی قابلیت های کاندید. 35

4-3-5- تست قابلیت محوری کاندید. 35

4-3-6- ارزیابی موقعیت قابلیت محوری.. 35

4-5- رضايت مشتري.. 36

5-4-1- مفهوم مشتري.. 36

4-5-2- مهمترين اثرات رضايت مشتري بر فرايندهاي سازمان.. 38

4-5-3- تاثير رضايت و وفاداري مشتري.. 39

4-6- مفهوم اثربخشي.. 40

4-6-1- مدل هاي ارزيابي اثربخشي سازمان.. 40

4-7- مديريت دانش درارتباط با مشتري.. 41

4-7-1- مديريت دانش.... 42

4-7-2- جريانهاي دانش در فرآيند CRM... 43

4-7-3- مديريت دانش مشتري.. 44

4-7-4- نقشه فرآيند CRM... 46

4-7-5- چارچوب پيشنهادي براي اجرا 47

4-8- واحدهای سازنده مديريت روابط با مشتری (CRM) 48

4-8-1- ايجاد چشم انداز CRM... 50

4-8-2- تدوين راهبرد CRM... 50

4-8-3- طراحی تجربه کار با مشتری.. 52

4-8-4- ايجاد همکاری‌های سازمانی.. 52

4-8-5- فرايند طراحی مجدد. 53

4-8-6- خلق راهبرد اطلاعاتی برای مشتريان.. 53

تعريف و پايش معيارها 54

4-9- آماده كردن برنامه روزآمدسازى CRM توسط اوراكل.. 55

4-10- شاخص‌های مشتری‌مداری در بانک‌های ایرانی.. 55

4-11- شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یك سازمان.. 57

4-12- انواعCRM... 58

4-12-1- CRM عملیاتی 58

4-12-2-CRM تحلیلی 59

4-12-3- CRM تعاملی 60

4-13- نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری.. 60

4-13-1- روشهای حل مسئله. 61

4-14- چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟ 64

4-15- راه های تحقق مشتری مداری.. 65

4-16- بازاریابی الکترونیک، برقراری ارتباط با مشتریان.. 67

4-16-1- بازاریابی الکترونیک.... 67

4-16-2- چرخه‌ي بازاریابی الکترونیک.... 68

4-16-3- عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك(BONI) 70

4-17- نرم‌افزارهايCRM زيربنايIT. 70

4-18- وضعيت موفقيت - شكست پروژه‌هاى :CRM... 71

4-19- ايجاد وفاداري در مشتريان.. 74

4-20- پرسش و پاسخ با يكى از مديران ارشد مايكروسافت درباره‌ى ERP و محصولات CRM... 75

4-21- ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری.. 78

4-21-1- مشتری.. 80

4-21-2- بازاریاب... 81

4-21-3- رقبا 82

4-21-4- تامین کنندگان.. 83

4-21-5- خدمات و محصولات... 84

4-21-6- ارتباط با مشتری.. 85

4-21-7- تعریف کاربر و سطح دسترسی (1) 86

4-21-8- تعریف کاربر و سطح دسترسی (2) 87

4-21-9- تهیه گزارش مشتریان.. 88

4-21-10- تهیه گزارش ارتباط با مشتریان.. 89

4-21-11- برخی از ویژگیهای کلی نرم افزار 89

4-22- تصورات غلط در زمینه CRM... 92

4-23- محدودیت سیستمهای CRM... 93

4-24- ریسك های CRM... 94

4-24-1- كاربران سیستم.. 94

4-24-2- فرآیندهای مورد استفاده 94

4-24-3- نیاز به سیار بودن "Mobility" 94

4-24-4- اعتماد بیش از حدبه متدولوژی های ثابت نشده 95

4-24-5- بودجه ناكافی.. 95

4-25- اهميت ارائه خدمت به مشتريان.. 96

4-25-1- محصولات متمايز. 96

4-25-2- كاهش هزينه هاي بازاريابي.. 97

4-26- شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یك سازمان.. 97

پیش نیازهای تكنیكی.. 97

پیش نیازهای فرهنگی.. 97

مراحل اجراي مدیریت ارتباط بامشتری.. 98

4-27- نتیجه گیری.. 98

فصل پنجم ، نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- نتیجه گیری.. 101

5-2- پيشنهادات کاربردی.. 104

5-3- پيشنهادات پژوهشي جهت تحقيقات آتي.. 104

پیوستها 106

پیوست الف- ساخت در کلاس جهانی از دیدگاه مشتری.. 106

پیوست ب - درآمد ۱۸ میلیارد دلاری نرم‌افزارهای CRM در سال2012. 111

پیوست ج - به کارگيري فناوری‏هاي نوين.. 112

پیوست د- اﻧﻮاع داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی.. 113

پیوست و- مورد کاوی CRM... 114

پوست ه – نرم افزارهای CRM... 123

فهرست منابع.. 127

فهرست شکل ها ،جدول ها و نمودارها

جدول(1-1) مروری بر برخی تحقیقات انجام شده در زمینه CRM... 5

نمودار(1-1) فرآیند CRM... 7

شکل (1-3) فرآیند پیاده سازی مدریت ارتباط با مشتری.. 23

شکل (4-1) نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر فرآیند. 38

شکل (4-2) سیستم سه قسمتی رضایت مشتری.. 39

جدول (4-1) CKM‌ در مقایسه با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری.. 40

شکل (4-3) نقشه فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت دانش.... 44

شکل (4-4) چهارچوب پیشنهادی برای پیاده سازی CRM مبتنی بر دانش.... 47

جدول (2-4) کلید های CRM... 50

جدول (4-3) راهبرد کسب و کار 51

شکل (4-5) نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری.. 79

شکل (4-6) صفحه مشتری.. 80

شکل (4-7) صفحه بازاریاب... 81

شکل (4-8) صفحه رقبا 82

شکل (4-9) صفحه تامین کنندگان.. 83

شکل (4-10) صفحه خدمات و محصولات... 84

شکل (4-11) صفحه ارتباط با مشتری.. 85

شکل (4-12) صفحه تعریف کاربر و سطح دسترسی (1) 86

شکل ( 4-13) صفحه تعریف کاربر و سطح دسترسی (2) 87

شکل ( 4-14) صفحه تهیه گزارش مشتریان.. 88

شکل (4-15) صفحه تهیه گزارش ارتباط با مشتریان.. 89

جدول (4-4) خدماتی که می شود با ان مشتری را راضی نگه داشت... 96


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,750 تومان
(شامل 5% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
CRM_215671_5432.zip1.4 MB





پروژه تحلیل ،مدلسازی وپیاده سازی سیستم قرض الحسنه

پروژه تحلیل ،مدلسازی وپیاده سازی  سیستم قرض الحسنه پروژه تحلیل ،مدلسازی وپیاده سازی  سیستم قرض الحسنه یک پژوهش مفید در زمینه تحلیل نرم افزاری میباشد و در 4 فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی سیستم قرض الحسنه و سپس طی تمامی مراحل پیاده سازی نرم افزار انجام شده و از  مستدات پروژه تصویر موجود است.شما میتوانید فهرست مطالب پروژه تحلیل ،مدلسازی وپیاده سازی  سیستم قرض الحسنه را در ادامه مشاهده نمایید.  پروژه بصورت فا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,800 تومان 5% تخفیف

پروژه مدیریت دانش ســــــازمانی EKM

پروژه  مدیریت دانش ســــــازمانی EKM پروژه "مدیریت دانش سازمانی EKM   " یک تحقیق کامل و علمی برای رشته مدیریت  و IT میباشد که بطور کامل بحث را مورد کنکاش و جستجو قرار داده و مطالب کاملی  را در پروژه آورده شده است.این پروژه با ارزش در 5 فصل تنظیم شده و بطور کامل ویرایش شده و در قالب Word آماده تحویل میباشد. پیشنهاد میکنیم برای اطمینان از کیفیت و سطح علمی گزارش ، نمونه رایگان آن را بصورت فایل PDF از ...

توضیحات بیشتر - دانلود 8,000 تومان 7,600 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | دانشــــــــگاه

پروژه پایگاه داده SQL Server | دانشــــــــگاه پروژه پایگاه داده دانشــــــــگاه در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1.backup and  restore 2.database 3.delete 4.ER 5.insert 6.Procedure 6.select 7.Table 8.trigger 9.Update 10.view ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | آژانس تاکســـی تلفنــــی

پروژه پایگاه داده SQL Server | آژانس تاکســـی تلفنــــی پروژه پایگاه داده آژانس تاکســـی تلفنــــی در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1.attach 2.backup database 3.create database 4.create procedure 5.create table 6.create trigger 7.create view 8.delete ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | هتـــــــل

پروژه پایگاه داده SQL Server | هتـــــــل پروژه پایگاه داده هتـــــــل در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1.backup database 2.create database 3.create procedure 4.create table 5.create trigger 6.create view 7.delete 8.insert 9.insert and select ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | بیمارســـتان

پروژه پایگاه داده SQL Server | بیمارســـتان پروژه پایگاه داده بیمارســـتان در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1.Attach Database 2.Backup 3.Database 4.Delete 5. Edit 6.insert 7.Procedure 8.Table 9.trigger 10.viow این پروژه برای درس پایگاه داده و آزما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | کتابخــــــــانه 2 به همراه نمودارهای CDMوLDMوLDM با فایل های Power Designer

پروژه پایگاه داده SQL Server | کتابخــــــــانه 2 به همراه نمودارهای CDMوLDMوLDM با فایل های Power Designer پروژه پایگاه داده کتابخــــــــانه 2 در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1 - create database 2 - create table 3 - insert 4 - create view 5 - create procedure 6 - create trigger 7 - backup database 8 - ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,000 تومان 5,700 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | کتابخــــــــانه 1

پروژه پایگاه داده SQL Server | کتابخــــــــانه 1 پروژه پایگاه داده کتابخــــــــانه 1 در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1.attach 2.backup database 3.Codes 4.create database 5.create table 6.create trigger 7.create view 8.delete 9.insert 10.procedure 1 ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | فروشــــــــگاه

پروژه پایگاه داده SQL Server | فروشــــــــگاه پروژه پایگاه داده فروشــــــــگاه در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1.attach 2.backup 3.database 4.procedure 5.table 6.ER 7.trigger 8.view 9.delete 10.insert 11.select 12.update این پرو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | باشگاه ورزشــــــی

پروژه پایگاه داده SQL Server | باشگاه ورزشــــــی پروژه پایگاه داده باشگاه ورزشــــــی در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text و SQL و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1. attach 2. backup 3. database 4. proceduer 5. select 6. table 7.trigger 8. update 9. view این پروژه برای درس پایگاه داده و آزما ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

پروژه پایگاه داده SQL Server | مشـــاور امـــلاک

پروژه پایگاه داده SQL Server | مشـــاور امـــلاک پروژه پایگاه داده مشـــاور امـــلاک در SQL Server 2008 کد نویسی شده است ابتدا جدول های مورد نیاز هر پایگاه داده طبق استاندارد و نیاز سنجی طراحی شده و سپس  کد نویسی شده است.دستورات این پایگاه داده بصورت فایل Text  و SQL   و طبق لیست زیر قابل دانلود میباشد. 1. Attach Database 2. Codes 3.  database 4. delete 5.  ER 6. insert 7. Procedure 8.  sele ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

گزارش کــــارآموزی کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

گزارش کــــارآموزی کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری این گزارش کارآموزی بسیار کامل در 7 فصل تنظیم شده است و برای رشته های کامپیوتر،شبکه و IT مناسب میباشد ما این گزارش را بصورت فایل Word برای شما  دانشجویان عزیز آماده کرده ایم. پیشنهاد میکنیم برای اطمینان از کیفیت و سطح علمی گزارش ، نمونه رایگان آن را بصورت فایل PDF از لینک زیر دانلود کرده و پس از آشنایی کامل تر اقدام به خرید محصول فرمایید. چکیده   ضرورت کسب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,750 تومان 5% تخفیف

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش ( فایل word قابل ویرایش ) فهرست مقدمه-------------------......1 چارت وزارت آموزش و پرورش--------------2 هفته اول-------------------..3 کار با نرم افزار  FrontPage--------------..3 بخش1-------------------....3 بخش1-1 طراحی سایت با نرم افزار FrontPage ---------......3 بخش1-1-1 قسمت   Size --------------......3 بخش1-1-2 قسمت  Layout  --------------3 بخش 1-1-3 انواع  Button -- ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت پارس مختصات جنوب

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت پارس مختصات جنوب گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در شرکت پارس مختصات جنوب چکیده دانشجویان کارشناسی رشته های مهندسی پس از گذراندن حداقل 100 واحد درسی که عموماً تئوری میباشند، موظف به گذراندن 2 واحد درسی باعنوان کارآموزی هستند. هدف از گذراندن چنین دوره ای که به مدت 320 ساعت در یکی از واحدهای صنعتی، اداری یا شرکت های مرتبط برگزار میشود، آشنا شدن هرچه بیشتر دانشجو با محیط های کاری و صنعتی و بکارگیری علومی است که در ط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

ترجمه مقاله : Comparative Study of Energyefficient Scheduling in Cloud Data Centers ( بررسی مقایسه‌ای انرژی - برنامه‌ریزی کارآمد در مراکز ابر داده‌ای)

ترجمه مقاله :  Comparative Study of Energyefficient Scheduling in Cloud Data Centers ( بررسی مقایسه‌ای انرژی - برنامه‌ریزی کارآمد در مراکز ابر داده‌ای) مقاله ترجمه شده : بررسی مقایسه‌ای انرژی - برنامه‌ریزی کارآمد در مراکز ابر داده‌ای ترجمه مقاله : Comparative Study of Energyefficient Scheduling in Cloud Data Centers   شامل 20 صفحه ترجمه  در این مقاله ما بهترین محدوده‌‌ها برای دستگاه‌های متعدد برنامه‌ریزی‌ ‌زمان واقعی را بهبود بخشیدیم . برخی از مسائل پژوهش که ما بررسی م .. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 8,000 تومان

پروژه آموزش مجازی و سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیک LMS & LCMS

پروژه آموزش مجازی و سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیک  LMS & LCMS پروژه "آموزش مجازی و سامانه های مدیریت یادگیری الکترونیک LMS & LCMS" یک تحقیق بسیار علمی و منحصر به فرد در موضوع آموزش مجازی میباشد. ::: نـــــایـــــاب ::: این پروژه را در هیچ جای اینترنت و فروشگاههای فایل نخواهید یافت برای اطمینان از این ادعا موضوع یا عنوان پروژه را در اینترنت جستجو کنید پس اگر میخواهید یک پایان نامه کامل و بی نقص و غیر تکراری به دانشگاه خود تحویل دهید این محصول را ...

توضیحات بیشتر - دانلود 14,900 تومان 14,155 تومان 5% تخفیف

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌ یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید. چکیده رابطه قوي با مشتريان م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان 12,750 تومان 15% تخفیف

پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

پروژه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران یک پروژه کامل برای رشته های کامپیوتر و IT میباشد که در 5 فصل کامل تنظیم شده است و دارای جامعه آماری،پرسشنامه،یافته های پژوهش و نتیجه گیری میباشد. برای آشنایی بهتر و کامل تر میتوانید نمونه رایگان  پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران را از لینک زیر دانلود نمای ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان 8,550 تومان 5% تخفیف

پروژه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین

پروژه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین پایان نامه کامل و علمی در موضوع امنیت و پرداختهای آنلاین که مشابه آن را در هیچ سایت و فورشگاهی نخواهید یافت این پروژه با بهره گیری از روشهای علمی تحقیقی و پژوهشی تهیه شده است و منابع واقعی برای آن استفاده شده است. در این پایان نامه به تمام مباحث  امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین پرداخته شده است و مستندات علمی قابل ارایه در آن وجود دارد. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 19,000 تومان 18,050 تومان 5% تخفیف

دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

چه اندازه از کیفیت فایل های فروشگاه رضایت دارید؟