حراج تخفیف 20 درصدی فایل تخفیف 20 درصدی

اطلاعیه فروشگاه

کاربران گرامی سلام .افتخار می کنیم که ما را انتخاب کرده اید، تمـاس با مــا:supprozhe@gmail.com تلگرام ما:09118832005 تمام محصولات بصورت فایل Word یا فرمت های قابل ویرایش دیگرمیباشد و بطور دقیق و استاندارد ویرایش و تنظیم شده است. دکمه خرید هر محصول در پایین صفحه توضیحات آن می باشد. در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

دانلود پروژه بررسی و اجرای پروژه CRM در شرکت آسیاتک + RFP پروژه

دانلود پروژه بررسی و اجرای پروژه CRM در شرکت آسیاتک + RFP پروژه

پروژه بررسی و اجرای پروژه CRM در شرکت آسیاتک + RFP پروژه پژوهشی کامل برای رشته مهندسی کامپیوتر تنظیم شده است. شما میتوانید چکیده پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پروژه بصورت فایل (PDF) در 77 برگه برای رشته مهندسی کامپیوتر در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد.

بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.

 

فایل RFP یک طرح پیشنهادی در 86 صفحه شامل :
خلاصه مدیریتی _ خلاصه ای از تمام پروژه که در یک یا چند صفحه اطلاعات کلی و لازم را در اختیار خواننده میگذارد.
شرح ضرورت _ تشریح ضرورت انجام پروژه و تاتیرات آن در کسب و کار
تشریح پروژه _ تشریح چگونگی اجرا و ارزیابی پروژه
اطلاعاتی در مورد سازمان
برنامه زمانی پروژه
بودجه
نتایج پروژه

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری در واقع یک استراتژی کلی تجاری است که شرکتها را قادر به مدیریت موثر ارتباط با مشتریانشان میسازد. مدیریت ارتباط با مشتری یک دید و شمای کلی از مشتریان هر سازمان را برای اعضای آن سازمان به تصویر میکشد. بر اساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری، هرشخصی در سازمان می بایستی روی مشتری و اطلاعات مربوط به او متمرکز بوده و از اینرو اطلاعات مشتریان یک سازمان یا یک بنگاه اقتصادی بایستی به طور کامل و یکسان در اختیار تمامی بخشهای مرتبط با مشتری قرار داده شود. این سیستم بایستی بتواند با ارایه یک راه حل ساده و موثر قابلیت تصمیم گیریهای مناسب تجاری ، بالا بردن سهم فروش بیشتر بازار و درنهایت رضایت بالای مشتری را مهیا نماید. ما نیز در این پژوهش که در شرکت اسیاتک در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات شبکه فعال است که از اینرو در طول فعالیتهای متعدد خود ارتباط بسیار گسترده ایی با مردم و سازمانهای مختلف به عنوان مشتریانش در بازار کاملا رقابتی دارد، از همین منظر به دنبال اجرای CRM با هدف رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات مشتریان هستیم که در نهایت با به کارگیری مراحل پیاده سازی CRM به طراحی RFP خواهیم پرداخت.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
asiatek-CRM_1648193_6061.zip3 MB





دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

چه اندازه از کیفیت فایل های فروشگاه رضایت دارید؟