حراج تخفیف 20 درصدی فایل تخفیف 20 درصدی

اطلاعیه فروشگاه

کاربران گرامی سلام .افتخار می کنیم که ما را انتخاب کرده اید، تمـاس با مــا:supprozhe@gmail.com تلگرام ما:09118832005 تمام محصولات بصورت فایل Word یا فرمت های قابل ویرایش دیگرمیباشد و بطور دقیق و استاندارد ویرایش و تنظیم شده است. دکمه خرید هر محصول در پایین صفحه توضیحات آن می باشد. در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

دانلود پروژه بررسی تاثير اتوماسيون اداري در بهبود تصميم گيري مديران

دانلود پروژه بررسی تاثير اتوماسيون اداري در بهبود تصميم گيري مديران

پروژه بررسی تاثير اتوماسيون اداري در بهبود تصميم گيري مديران پژوهشی کامل می باشد و در 5 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 108 برگه برای رشته مدیریت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.

بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.

چكيده

بسیاری از صاحبنظران مدیریت و سازمان تصمیم گیری را جوهر مدیریت دانسته اند و موفقیت و شكست بسیاری از سازمانها را در گرو تصمیم گیری مدیران قلمداد كرده اندبرای مثال هربرت سایمون مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف دانسته و این وظیفه را مهمترین و اصلی ترین وظیفه مدیران تلقی نموده است . به علاوه ازنظر داركر مدیریت چیزی جز عمل تصمیم گیری نیست و تصمیم گیری كانون اصلی مدیریت و اساس وظیفه مدیران را تشكیل می دهد.مدیران همواره با مسائلی مواجه هستند كه اخذ تصمیم از جانب آنان را میطلبد به طوریكه از یك سو چگونگی این تصمیم ها ، میزان موفقیت اهداف سازمان را معین می كند واز سوی دیگر تصمیم گیری مجموعه ای از مراحل و اقدامات مشخص را در بر م گیرد كه اطلاعات در آن نقش مهم و حیاتی ایفا می كند.بر همین اساس تصمیم گیری را آخرین مر حله استفاده از اطلاعات دانسته اند.در نتیجه مشخص است كه هر قدر دسترسی به اطلاعات در مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری سریع تر ، دقیق تر و بهنگام تر باشد میزان اتكا و اطمینان به تصمیمات اخذ شده و نتایج آن بیشتر خواهد بود . بنابراین نقش نظامهایی كه بتوانند به مدیران در انجام تصمیم هایشان كمك كنند مهم و اساسی است.هدف اصلي ازاين تحقيق تاثیر سيستم اتوماسيون اداري در تصميم گيري مديران مي باشد و شامل اهداف فرعي مانند شناسايي يك سيستم اتوماسيون جامع اداري مناسب جهت اطلاع رساني به مديران، بررسي و تجزيه و تحليل آثارونتايج حاصل از سيستم اتوماسيون اداري برتصميم گيري مديران، بررسي و شناسايي عوامل موثر بر موفقيت سيستم اتوماسيون اداري از نظر تامين اطلاعات مناسب نظير صحت،دقت،بهنگام بودن و اقتصادي بودن، بررسي اثرات اتوماسيون اداري بربهبود فرآيند تصميم گيري مديران، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد سیستم اتوماسیون جهت بهره برداری مي باشد. سيستم اتوماسيون اداري كه با مشخصه هايي مانند تعدادنامه ها ي صادره ، تعداد نامه ها ي وارده ،ادراك ، ساعات استفاده به عنوان متغيرمستقل و بهبود تصميم گيري مديران با مشخصه هايي مانند صحت،دقت،اقتصادي بودن،به هنگام بودن به عنوان متغيروابسته مطرح مي باشد.روش تحقيق علي – مقايسه اي مي باشد .ونتايج حاصل از تحقيق نشان داد كه سیستم اتوماسیون بر افزایش صحت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر افزایش دقت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد .پيشنهاد مي گردد مبانی مفهومی اتوماسیون اداری ، در فراگیر ترین شکل خود در ادارات دولتی و در یک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی ، به کارکنان آموزش داده شود .و با توجه به سیاستهای کلی دولت در زمینه ایجاد دولت الکترونیک و اتوماسیون اداری که به آن پرداخته شده است.

کلمات کلیدی: اتوماسیون اداری،تصمیم گیری مدیران،بهبود ، بهره وری

فهرست مطالب
فصل اول ، كليات تحقيق
1-1-مقدمه. 2
2-1-تبیین موضوع تحقیق.. 3
3-1-اهمیت و ضرورت تحقیق.. 6
4-1- اهداف تحقیق.. 9
1-4-1- هدف اصلی.. 9
2-4-1-اهداف فرعی.. 9
5-1- سوالات تحقیق.. 9
1-5-1-سوال اصلی.. 9
2-5-1- سئوالات فرعی.. 9
6-1- تبیین فرضیه های تحقیق.. 9
7-1- متغیر های تحقیق.. 10
1-7-1-متغیر مستقل.. 10
2-7-1-متغیر وابسته. 10
8-1- تعریف عملیاتی واژه ها ، متغیر ها وا صطلاحات دقیق.. 11
9-1-ساختارگزارش تحقیق.. 13
10-1-خلاصه فصل.. 13
فصل دوم ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
1-2-مقدمه. 15
2-2-تصمیم گیری در سازمانها15
1-2-2-عوامل تاثیر گذار بر تصمیم گیری سازمانی.. 16
3-2-فرآیند تصمیم گیری.. 17
1-3-2-چگونگی فرآیند تصمیم گیری.. 19
4-2-عوامل اساسی در تصمیم گیری مدیران سازمانها20
1-4-2-مشورت با کارشناسان در تصمیم گیری.. 20
1-1-4-2-آثار مشورت با افراد کارشناس... 20
2-4-2-حق محوری.. 20
3-4-2-توکل به خداوند. 20
5-2-خصوصیات تصمیم گیری موثر در سازمان. 21
1-5-2-دارا بودن اطلاعات کافی فرد تصمیم گیرنده21
2-5-2-آینده نگری تصمیم گیران. 21
3-5-2-استفاده از تجربه و آگاهی در تصمیم گیری.. 21
4-5-2-مزایای تصمیم گیری فردی – گروهی در سازمان. 21
1-4-5-2-نقاط قوت تصمیمات گروهی.. 21
2-4-5-2- نقاط ضعف تصمیمات گروهی.. 22
3-4-5-2-نقاط قوت تصمیمات فردی.. 22
4-4-5-2- نقاط ضعف تصمیمات فردی.. 22
5-5-2- تصمیم گیری قاطع. 22
6-2-فرآيندهاي تصميم گيري.. 22
1-6-2-مدلهاي منطقی تصميم گيري.. 23
1-1-6-2-جايگزين هاي مدلهاي منطقي.. 23
7-2-تحقيق توصيفي روي تصميم گيري سازماني.. 24
8-2-مشکلات تصمیم گیری در سازمانها25
9-2 نقش استراتژیک اطلاعات... 28
10-2-سیستم.. 28
11-2 چرخه حیات سیستم.. 29
12-2- سیستم اطلاعات مدیریت... 31
1-12-2-مفهوم سیستم اطلاعات مدیریت... 32
2-12-2-انواع سیستم های اطلاعاتی.. 32
13-2 سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS)33
14-2 سیستم پشتیبانی تصمیم ( DSS )34
1-14-2-هدف اصلی ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم گیری.. 35
15-2 سیستم پردازش معاملات ( TPS )35
16-2-سیستم های پشتیبان مدیران ارشدESS))36
1-16-2-نیازهای اطلاعاتی مدیران ارشد. 37
3-16-2-قابلیتهای Ess. 37
4-16-2-دلایل عدم استفاده مدیران ارشد ازEss. 38
17-2-سیستم خبره38
1-17-2-اجزای مختلف یک سیستم خبره39
1-1-17-2-اجزای اطلاعاتی.. 39
2-1-17-2-افراد. 39
3-1-17-2-اجزای سیستمی.. 39
2-17-2-مشکلات استفاده از سیستم خبره41
18-2-سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی ( ECS )41
19-2 سیستم کارکنان دانشی ( KWS )41
1-19-2-ویژگی های کارکنان دانشی.. 42
20-2 نقش فناوری اطلاعات در سازمان. 43
1-1-20-2-زيرساخت فناوري اطلاعات... 44
2-1-20-2-تعهد استراتژيك.... 44
3-1-20-2-ساختار سازمان. 45
4-1-20-2-يادگيري انفرادي.. 45
21-2 اتوماسیون. 46
22-2-اتوماسیون اداری.. 47
1-22-2-تعاریف اتوماسیون اداری.. 48
23-2-اجزای اتوماسیون اداری.. 49
1-23-2-بخش‌های اتوماسیون اداری.. 49
1-1-23-2-دبیرخانه. 50
2-1-23-2-فرم‌ساز و موتور گردش فرم. 50
3-1-23-2-مدیریت جلسات و سامانده50
4-1-23-2-آرشیو الکترونیک.... 50
5-1-23-2-پرتال مکاتبات برون سازمانی.. 50
6-1-23-2-کارتابل آفلاین.. 51
24-2-مزایا و معایب و کاربرد اتوماسیون اداری.. 51
1-24-2-مزایای اتوماسیون اداری.. 51
2-24-2-معایب سیستم اتوماسیون اداری.. 52
3-24-2-انواع کاربردها یا زیرسیستم‌های اتوماسیون اداری.. 52
25-2-امکانات اتوماسیون اداری.. 52
26-2-اتوماسیون اداری و بهره وری منابع انسانی.. 53
1-26-2-شاخصهای بهره وری.. 54
27-2-ارگونومی در اتوماسیون اداری.. 55
1-27-2-شاخه های ارگونومی.. 56
28-2 جریان کار خودکار. 57
1-28-2-مزایایی نرم افزار جریان کار. 57
29-2 مجموعه نرم فزار های اتوماسیون. 58
1-29-2-هدف اين نرم افزارها چيست؟. 59
30-2-ماهیت اتوماسیون. 59
1-30-2-اتوماسیون ثابت... 59
2-30-2-اتوماسیون برنامه پذیر. 59
3-30-2-اتوماسیون منعطف.... 59
31-2-باز خود. 61
1-31-2-تاريخچه ی بازخورد. 61
2-31-2-تعریف بازخور. 62
34-2-خلاصه فصل.. 67
فصل سوم ، روش اجرايي تحقيق
1-3 مقدمه. 69
2-3 روش تحقیق.. 69
1-2-3 مراحل پیگری در اجرای تحقیق.. 70
3-3 جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق.. 70
4-3 نمونه و نمونه گیری.. 71
5-3 بر آورد حجم نمونه. 71
6-3 معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات... 71
1-6-3 مصاحبه. 71
2-6-3پرسشنامه. 71
1-2-6-3 معرفی پرسشنامه. 72
2-2-6-3 چگونگي طراحي نهايي پرسشنامه. 72
1-1-7-3-انواع اعتبار. 73
فصل چهارم ، تجزيه و تحليل آماري داده هاي تحقيق
1-4- مقدمه. 78
2-4 - داده78
3-4- اطلاعات... 78
1-3-4- منابع تغذيه اطلاعات... 78
2-3-4- ویژگی های اطلاعات... 79
1-2-3-4- منبع اطلاعات اوليه. 79
2-2-3-4- منبع اطلاعات ثانويه. 79
4-4- سيستم هاي پردازش... 79
5-4 -تجزيه و تحليل داده ها80
6-4-جامعه آماري تحقيق.. 80
7-4-تجزيه و تحليل آماري.. 80
1-7-4-فرضيه اول. 80
1-1-7-4-رابطه بين تعدادنامه هاي صادره و دفعات تصميم گيري.. 80
2-1-7-4-بررسي رابطه بين تعدادنامه هاي وارده و دقّت تصميم گيري.. 81
3-1-7-4-بررسي رابطه بين ادراك و دقت تصميم گيري.. 81
4-1-7-4-بررسي رابطه بين ساعات استفاده و دقت تصميم گيري.. 82
2-7-4-فرضيه دوم. 82
1-2-7-4-بررسي رابطه بين تعدادنامه هاي صادره و بهنگام سازي تصميم گيري.. 82
2-2-7-4-بررسي رابطه بين تعدادنامه هاي وارده و بهنگام سازي تصميم گيري.. 83
3-2-7-4-بررسي رابطه بين ساعات استفاده و بهنگام سازي تصميم گيري.. 83
4-2-7-4-بررسي رابطه بين ادراك و بهنگام سازي تصميم گيري.. 84
3-7-4-فرضيه سومّ. 84
1-3-7-4-بررسي رابطه بين تعدادنامه هاي صادره و اقتصادي بودن تصميم گيري.. 84
2-3-7-4-بررسي رابطه بين ساعات استفاده بر اقتصادي بودن تصميم گيري.. 85
3-3-7-4-بررسي رابطه بين ادراك و اقتصادي بودن تصميم گيري.. 86
4-7-4-فرضيه چهارم. 86
1-4-7-4-بررسي رابطه بين تعدادنامه هاي صادره و صحّت تصميم گيري.. 86
2-4-7-4-بررسي رابطه بين تعدادنامه هاي وارده و صحّت تصميم گيري.. 86
3-4-7-4-بررسي رابطه بين ادراك و صحّت تصميم گيري.. 87
4-4-7-4-بررسي رابطه بين ساعات استفاده و صحّت تصميم گيري.. 87
8-4-سنجش ابزاراندازه‌گيري (پرسشنامه)88
1-8-4-دقّت... 88
2-8-4-بهنگام سازی تصمیم گیري.. 88
3-8-4-اقتصادی بودن تصميم گيري.. 88
4-8-4-صحّت تصميم گيري.. 89
5-8-4-تعدادنامه هاي صادره89
6-8-4-تعدادنامه هاي وارده90
7-8-4-ساعات استفاده90
8-8-4-ادراک.... 91
فصل پنجم ، نتیجه گیری
1-5-مقدمه. 93
2-5 نتایج تحقیق.. 93
3- 5 پیشنهادات... 94
4-5 -محدودیتها95
1-4-5 محدودیت تحقیق.. 95
2-4-5 محدودیت محقق.. 95
5-5 پیشنهادات قابل تعمیم در خصوص اتوماسیون اداری در مجموعه های اداری.. 96
منابع فارسی.. 97
منابع انگلیسی.. 99

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,405 تومان
(شامل 5% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 9,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tasire-otomasiyon-edary-dar-tasmimgirye-modiran_1646497_5081.zip1.8 MB





دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

چه اندازه از کیفیت فایل های فروشگاه رضایت دارید؟