حراج تخفیف 20 درصدی فایل تخفیف 20 درصدی

اطلاعیه فروشگاه

کاربران گرامی سلام .افتخار می کنیم که ما را انتخاب کرده اید، تمـاس با مــا:supprozhe@gmail.com تلگرام ما:09118832005 تمام محصولات بصورت فایل Word یا فرمت های قابل ویرایش دیگرمیباشد و بطور دقیق و استاندارد ویرایش و تنظیم شده است. دکمه خرید هر محصول در پایین صفحه توضیحات آن می باشد. در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

دانلود تحقیق بررسی میزان استفاده از مولفه های سازمان یادگیرنده در دانشگاه پیام نور واحد مهر

دانلود تحقیق بررسی میزان استفاده از مولفه های سازمان یادگیرنده در دانشگاه پیام نور واحد مهر

این تحقیق ، با موضوع بررسی میزان استفاده از مولفه های سازمان یادگیرنده در دانشگاه پیام نور واحد مهر بصورت Word انجام گرفته است.تحقیق برای رشته علوم تربیتی و آموزشی مناسب است و در 19 برگه می باشد. شما می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.

1- مقدمه

کسب دانش و آگاهی فرایندی است که همواره انسان ها طالب آن هستند. در آموزه های دینی نیز تأکید زیادی بر یادگیری مداوم(زگهواره تا گور) شده و همگان تشویق به کسب علم و دانش شده اند از این رو که یادگیری و علم به عنوان چراغ راه هر فرد و نادانی مساوی تاریکی متصور شده است. برسی روند شکل گیری تاریخ بشر نیز مؤید همین مطالب است. در عصر کنونی نیز اهمیت یادگیری در هر زمان و مکانی مورد توجه اندیشمندان مختلفی قرار گرفته است که متناسب با عقاید خود اقدام به طرح نظریه های مختلفی در این زمینه کرده اند. "ژاک دلورز " معتقد است که یادگیری، در عصر کنونی دارای چهار بُعد می باشد: یادگیری برای دانستن، یادگیری برای انجام دادن، یادگیری برای بودن و یادگیری برای با هم زیستن.

"سقراط " اندیشمند و فیلسوف بزرگ یونان در پایان عمر خود چنین بیان می کند:«تا بدانجا رسید دانش من که بدانم همی که نادانم»."پیتر دراکر" اندیشمند مشهور مدیریت معتقد است که: «دانش، کلید موفقیت های سازمانی است» و «ارزش از طریق نوآوری و تولید ایجاد می شود و هر دو در گرو بکارگیری دانش است» (اسدی،1388)

با توسعه دانش و فناوري و به علاوه گسترش حيطه‌هاي كسب و كاراز جمله؛ سازمان هاي مجازي و سازمان های تحت شبكه، بنگاه‌هاي اقتصادي گسترش يافته و به محيطي رقابتي وچالش انگیزتر تبديل شده اند.در این اثنا، پاراديم‌هاي جديدي نیز ظاهر شده كه بقاء را براي بسياري از بنگاه‌ها، شرکت ها و سازمان ها مشكل و دشوارتر ساخته است. در چنين محيط های جدید، طبيعي است كه امتيازهاي رقابتي در جريان يادگيري و آموزش در سطح کارکنانو سازمان ها مطرح شود. محور پارادايم هاي جديد، يادگيري است و بنابراين سازمان هايي موفقتر هستند كه زودتر، سريع‌تر و بهتر از رقبا يادبگيرند و اين دسته از يادگيري و آموخته ها را در فرايندهاي کاري خود نشان دهند.به واسطه همين دليل است كه در سال های اخیر، مفهوم سازمان يادگيرنده و يادگیري سازمانيمطرح شده و رشد قابل توجهي نیز داشته است. سازمان های نوین به جاي رفتار و حركتهاي سنتي خود كه در بهترين شكل، در برگيرنده آموزش نيز بود، تبديل به سازمان هاییشده اند كه همواره در پي يادگيري هستند و كوشش خود را در جهت يادگيري به عنوان يك امتياز رقابتي،متمرکز ساخته اند.

مطابق با نظریه سازمان يادگيرنده، فرایند یادگیری در یک مسیر بی انتها ادامه دارد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران،نظریه سازمان یادگیرنده با انتشار کتاب "پنجمین فرمان " توسط "پیتر سنگه " در سال 1990مطرح و با چاپ مکمل آن در سال 1997 توسعه یافته است که این موضوع در قسمت تاریخچه پیدایش این مفهوم بیشتر مورد مداقه قرار خواهد گرفت. پیتر سنگه درباره مفهوم سازمان یادگیرنده چنین می گوید: «برای تجربه کردن یک نظم باید در همه عمر یادگیرنده بود. شما هرگز به پایان راه نمیرسید و تمام عمر خود را صرف تسلط بر نظم های مختلف می نمایید. شما هرگز نمی گویید که ما یک سازمان یادگیرنده هستیم، همان طوری که نمی توانید مدعی شوید که همه چیز را می دانیدو هر چه بیشتر بدانیم، بیشتر متوجه این نکته خواهیم شد که چقدر کم می دانیم. بنابراین یک سازمان هرگز نمیتواند به معنی، دست یافته و به یک حالت تعادل دائمی باشد، بلکه همواره در حال بکارگیری نظم های یادگیری در جهت بهتر و یا بدتر شدن است»

سازمان يادگيرنده، سازماني است آگاهانه كه در آن، يادگيري به عنوان عنصری حياتي در ارزش ها، چشم‌اندازها، اهداف، فعالیت های فردی کارکنان و ارزيابي‌هاي آنها مورد نظر است. سازمان يادگيرنده، موانع ساختاري يادگيري را از ميان برداشته، ساختارهاي توانمندي را خلق نموده و مراقبت، نگهداري و ارزشيابي از يادگيري و توسعه آن را در دستور كار خود قرار می دهد. اين سازمان براي كمك به افراد در هدف‌يابي، حذف موانع شخصي، تسهيل ساختارهاي يادگيري فردي و اخذ بازخورد از مزايای يادگيري بر روي رهبران سازمان توجه و سرمايه‌گذاري بسزايي دارد.سازمان يادگيرنده در دهه گذشته توجه ويژه‌اي را، خصوصاً در زمينه ادبيات آموزش و توسعه، به خود جلب كرده است اما عمده كاربرد آن به عرصه‌ مطالعات سازمان و مديريت باز مي‌گردد.

سازمان يادگيرنده به عنوان يك مفهوم، حاصل تركيب و ادغام نظرات، كاركردها و تئوري هایی است که اساس و ريشة شكل كنوني آن را تشكيل مي‌دهند.این مفهوم توجه بسياري از متفكران برجسته مديريت و رفتار سازماني نظير آرجريس، سنگه، ماركوآرت، گاروين، پدلر، مارسیک، واتکینز و گارات را به خود جلب كرده است. (نجاتی،1386)

فهرست مطالب
1- مقدمه. 1
2- بیان مساله. 2
3- اهمیت و ضرورت تحقیق.. 4
4- اهداف تحقیق.. 5
5- فرضیات تحقیق.. 6
6- متغیرهای تحقیق.. 6
7- متغيرهاي موثر بر يادگيري سازماني.. 6
8- روش تحقیق.. 11
9- روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 13
10- نتیجه گیری.. 13
منابع.. 15

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 1,900 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
B-Mizan-Sazman-Yad-Girandeh_1613707_8854.zip174.5k





دانلود تحقیق بررسی مقابله ای ساخت جمله

دانلود تحقیق بررسی مقابله ای ساخت جمله این تحقیق ، با موضوع بررسی مقابله ای ساخت جمله  بصورت Word انجام گرفته است.تحقیق برای رشته علوم تربیتی و آموزشی  مناسب است و در 15 برگه می باشد. شما می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,500 تومان

دانلود تحقیق بحران طلاق

دانلود تحقیق بحران طلاق این تحقیق ، با موضوع بحران طلاق  بصورت Word انجام گرفته است.تحقیق برای رشته علوم تربیتی و آموزشی  مناسب است و در 20 برگه می باشد. شما می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,900 تومان

دسته بندی محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

نظرسنجی

چه اندازه از کیفیت فایل های فروشگاه رضایت دارید؟